Subject: EU Cosmetic Products Notification Portal'is registreerimine
From: "Kristiina Kullo" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Karin Kukk" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 13:35:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere!

Oleme kosmeetika ja juuksebrändide ametlik, uus maaletooja Eestis ja 
Baltikumis, Hyggesh OÜ.
Esimene bränd, millega hakkame kauplema siin turul on Pestle & Mortar.

Suhtlesin teie kemikaalide osakonna spetsialisti Marina Karroga, kes suunas 
meid teie webi:

https://www.terviseamet.ee/et/kemikaaliohutus-tooteohutus/toodete-kaitlejale/kosmeetika/kosmeetikatoodete-cpnp

ja siit sain aru, et peame, kas ise või oma tootja poolt Hyggesh OÜ 
registreerima importijana EU Cosmetic Products Notification Portal

https://webgate.ec.europa.eu/cpnp/

Meie poolt maale toodav brändi omanik pole peale kaubamärgi registreerimise 
midagi teinud. Lisan nende dokumendi, mis nad meile edastasid. Ka nemad 
kuulevad esimest korda, et nad peavad maaletooja registreerima kusagil.

Ma proovisin teie juhendite järgi registreerida Hyggesh OÜ aga jäin stoppama 
siin, sest järgmise sammuna peaks mingi ettevõtte sealt nagu otsima aga 
Pestle & Mortari nimi sealt välja ei tulnud.

Soovime korrektselt alustada äritegevust aga ei saa teie juhenditest aru. 
Palume täpsemat seletust.
Vastust ootame kahel aadressil:
Karin Kukk, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Kristiina Kullo, [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Täname!

Kristiina Kullo
Co-Founder and Co-CEO

SISBOND
Hyggesh OÜ
Tuhkpuu tee 4, Tallinn
12113, ESTONIA

P: +3725013518
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.linkedin.com/in/kristiinakullo/ 
<http://www.linkedin.com/in/kristiinakullo/>